חומרי עזר ותמיכה עבור בנייה

בניה הינה תחום נרחב הדורש שימוש בעזרים שונים המאפשרים לבנות באופן מדויק ונוח. אחד החומרים אשר מוכר לכל העוסקים בתחום הבנייה הינו עץ לבנייה. העץ לבנייה הוא אחד מחומרי העבודה הנפוצים ביותר, בשל היותו זמין ובעל עלות נמוכה. עץ לבנייה משמש גם כחומר עיקרי בבנייה, בעיקר כאשר המבנה עצמו עשוי עץ, וגם כחומר עזר עבור הבנייה. כחומר עזר לבנייה, משתמשים בעץ הבנייה בנגזרת של קרשי בניין. הקרשים עבור בנייה מספקים תמיכה במהלך בניית המבנה. בעיקר משמשים עצי הבנייה כקירות תמיכה וכעזרים לתמיכה בגגות רעפים. העץ לבנייה הינו חומר גלם המשמש גם עבור רגלי תמיכה בבנייה.

חומרי עזר נוספים בבנייה

כמו כן, נהוג להשתמש בתעשיית הבנייה ברגלי תמיכה. רגלי תמיכה הן קורות המאפשרות לחלק את העומס של משקל המבנה ולתמוך בו. רגלי התמיכה מבטיחות את החוזק ואת היציבות של מבנים גבוהים ואף בניינים רבי קומות. רגלי תמיכה יכולות להיות עשויות מחומרים שונים ולא רק מעץ. קיימות חלופות שונות הידועות כחומרי גלם עבור רגלי התמיכה. כך, ניתן למצוא בשוק לא רק רגליים עבור תמיכה העשויות עץ, אלא גם רגלי תמיכה העשויות פלדה או אלומיניום. רגלי התמיכה לבניין אמורות להיות מקובעות בתוך בסיס בטון חזק, המבטיח את נשיאת העומס הכבד של המשקל ללא חשש. עזר תמיכה נוסף אשר נהוג להשתמש בו בתעשיית הבנייה הינו רגליות פילוס. רגליות הפילוס הינן עזרי בנייה העשויים מעץ, מתכת או פלסטיק. תפקידן הוא ליישר את הקרקע או את משטח העבודה, לצורך יישור הקרקע לפני קיבוע הבסיס לבנייה. רגליות הפילוס בנויות מבסיס עם מוט מתכוונן מעליו, המסייע להתאמת הגובה וכך ליישור של משטחים שאינן ישרים. קיימים סוגים שונים של רגליות פילוס הבאות לידי שימוש בתחום הבנייה, כגון רגליות הרמה לפילוס משטחים, רגליות הרמה מתגלגלות ורגליות הרמה הידראוליות.

היכן ניתן להשיג חומרי עזר ותמיכה לבנייה?

את חומרי העזר והתמיכה עבור הבנייה ניתן להשיג בחברות המתמחות בייצור עזרים לבנייה, ובשיווק ואספקה של עזרים נוספים. כאשר בוחרים בחברה המציעה שירות של יצור ושיווק חומרי עזר ותמיכה לבנייה, חשוב לבחור בחברה בעלת וותק וניסיון, אשר עובדת באופן מקצועי, תוך מתן שירות אדיב ושימוש בחומרים איכותיים. תכונות אלו מאפיינות את חברתנו, חברת סטרים ליין, המספקת שירות זמין לקהל לקוחותיה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך פרטי הטלפון, המייל, או דף הצור קשר המופיעים בראש העמוד.

חומרי עזר ותמיכה עבור בנייה

סטריים ליין מלווים אותך החל משלב התכנון ההנדסי ועד הבנייה

מעוניינים בשירותינו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...

תפריט ניווט

עשו לנו לייק